B2B SYSTÉM

 
BizConn je on-line aplikací, která umožní prodejním firmám (např. velkoskladům) představit své produkty svým odběratelům. Tato aplikace neslouží jako běžný eShop, spíše jako sofistikovaný objednávkový systém, který bezpečně obstará nabídku produktů v řádech tisíců a umožní zákazníkům pohodlně projít a objednat požadované produkty

 

 

 
 

Tablet

Díky svému druhu spadajícím do řádu webových aplikací tak umožňuje vašim zákazníkům přístup odkudkoli a to dokonce na všech běžných operačních systémech vč. části mobilního segmentu (tablety). 

Dovolte vašim zákazníkům, objednávat vaše produkty pro jejich obchod odkudkoli na světě, ušetřete své náklady a jděte s dobou dřív, než to udělá vaše konkurence.

 
 

Platformy:

 

BizConn novinka v B2B a eKomerci

 

Aplikace BizConn je jedinečným nástrojem pro uskutečňování elektronických obchodů ve formě B2B. Jedná se o virtuální katalog zboží, které firmy nabízí svým odběratelům a umožní již dlouho fungujícím firmám bezpečný a pohodlný přechod a posun kupředu a novým firmám usnadní výběr dodavatele B2B řešení a uskuteční mnoho nákladů spojených s pořízením takové aplikace.

Kde BizConn pomáhá?

 

Dostala se vaše společnost do fáze, kdy je nutné zvážit změnu dodavatele B2B (Byznys - Byznys) eKomerce řešení, abyste byli schopni reagovat na neustálý tlak konkurence?

Uvědomujete si, že náklady na chod vaší B2B aplikace jsou příliš veliké, dodavatelská firma je neflexibilní a nebo velmi drahá a každá zdánlivě drobná úprava vás stojí velké sumy peněz?

Platíte za licence pro své zákazníky, takže u vás nový zákazník ještě neobjednal a už jste vytvořili zbytečné náklady?

Nebo právě brouzdáte a vybíráte řešení, které by si sedlo s vaším ekonomickým a skladovým SoftWare a zjišťujete, že to není až tak jednoduché?

Máte pocit, že své zákazníky omezujete? Neumožňujete jim využívat nové moderní technologie? Nutíteje, i sami sebe, aby používali drahé operační systémy, i přesto že operační systémy ostatních výrobců jsou zdarma 

(Apple (Mac OS, iOS), Linux, Android,...)?

Pokud je odpověď na kteroukoli z předešlých otázek ANO... doporučujeme vám, číst dál.

 
 

Výhody aplikace BizConn

 

  • Aplikace BizConn není závislá na operačním systému
  • Umožňuje vzájemnou výměnu dat mezi vaším ekonomickým (skladovým) software a aplikací BizConn
  • Umožňuje neomezený počet zákazníků, bez dodatečných nákladů za uživatelské licence
  • Neomezuje vás ani vaše zákazníky volbou operačního systému v jejich počítačích
  • Funguje i na některých tabletech
  • Zákazníci mohou objednat ze své prodejny, z domova, či z internetové kavárky, či tabletu kdekoli na světě
  • Díky unikátnímu způsobu, jakým byla aplikace vytvořena umožňuje rychlé a méně nákladné úpravy než konkurenční produkty
  • Aplikace umožní vašim obchodním zástupcům (v terénu), aby si připravili objednávky,                                                   i když nejsou celý den u internetu
  • Pořizovací náklady jsou řádově nižší než u většiny konkurenčních aplikací
  • Automatické generování tzv. Feedů pro vaše eShopy, či eShopy vašich zákazníků
  • Postupně se rozrůstající počty volitelných modulů, které je možné do vaší aplikace BizConn implementovat
  • Dělení ceny při výrobě a implementaci nových zakázkových modulů
  • a mnoho dalších, přesvědčte se sami...

 

Doplnění hlavních informací k nabízenému B2B systému:

10 x proč… +1

 

1) Rychlé nasazení aplikace (cca 14 dnů)

2) Spolupráce se stávajícími účetními a skladovými systémy (XML import a export)

3) Nezávislost na použitých platformách a zařízeních - windows, mac, linux, tablet

4) Nižší cena než konkurenční aplikace + žádné další licenční poplatky

5) Zákazník neplatí žádné licence za své zákazníky

6) Offline verze pro obchodníky v terénu bez připojení k internetu

7) Uzavřený systém - konkurence nevidí ceny ani produkty - do systému mají přístup pouze registrovaní a povolení zákazníci

8) Novinky, výprodej, akce, tisk papírových letáků pro zákazníky

9) Neomezené množštví produktů a zákazníků (zákaznické slevy 16 variant]

10) 2 zobrazení (eshop) a tabulkové (ovladatelné pomocí klávesnice)

+

11) v budoucnu také mobilní aplikace

 

Krátký popis

 

 

Jedná se o B2B (Busines To Busines) aplikaci umístěnou na webovém serveru, která umožňuje objednávání zboží od zákazníků. Nejedná se o klasický elektronický obchod, spíše systém, který umožní rychlé objednání zákazníkům a současně i dealerům (obchodníkům) činit rychlé objednávky za své zákazníky. Tato aplikace umožňuje rychle rozšířit a zjednodušit prodej bez nutnosti astronomických investic, dalších smluvních závazků a licencí, které si nyní účtují monopolní dodavatelé těchto B2B systémů. Pro chod aplikace není třeba mít vlastní firemní server.

 

Moduly aplikace BizConn

 

Aplikace BizConn je tzv. modulární systém. To znamená, že aniž bychom museli předělávat celou aplikaci, snadno můžeme doprogramovat a přidat nové funkce a možnosti a přizpůsobit tak aplikaci vám a nebo požadavkům vašich zákazníků

Modul obchod

 

Genexis - Modul obchod

Modul obchod je základním modulem, který umožňuje zákazníkům procházet kategorie produktů a přidávat tak zboží do své objednávky. Tento modul je v současnosti hlavním objednávkovým modulem. Všechny produkty jsou zobrazeny v přehledné tabulce a navigace mezi produkty a jejich objednávání je možné i klávesnicí. (Umožníme tak uživatelům zvyklým na minulé aplikace, aby se byli schopni pohybovat mezi produkty stejným způsobem.)

 
 

Modul aktuální objednávka

 

Genexis - aktuální objednávka

BizConn umožňuje uživatelům udržovat otevřenou objednávku po několik dní. Pokud například potřebují postupně přidávat položky k objednávce, mohou objednávku odeslat až po přidání poslední položky. Mohou si tak snadno počkat na nově naskladněné zboží, či v případě změny požadavku upravit počty kusů zboží a nebo je kompletně odstranit. Obchodní zástupci mají jednoduchým způsobem přístup k objednávkám svých přiřazených zákazníků a mohou tak jejich objednávku také upravit a dokonce za zákazníka i odeslat.

 
 

Modul zákazníci

 

Genexis - Modul zákazníci

Modul zákazníci umožňuje jednoduchou správu uživatelů a nastavování jejich parametrů. Zákazníci bývají většinou importováni z ekonomického (skladového) software společnosti. Pokud tomu tak není, je možné k aplikaci BizConn také připojit modul Registrace a v něm umožnit 1) zákazníkům provést registraci 2) správci systému jejich zařazení, nastavení slev, apod.

 
 

Modul skupiny produktů

 

Genexis - Modul skupiny dodavatelů

Modul skupiny produktů umožňuje zákazníkům filtrovat zboží dle jednotlivých dodavatelů. V administrátorské verzi je možno, vytvořit jednotlivé skupiny a zákazníci potom mají tyto skupiny k dispozici k nahlédnutí a také přímému výběru zboží dodavatele dle zadaných skupin.

 
 

Modul jezdící text

 

Genexis - Modul jezdící text

Potřebujete své zákazníky rychle upozornit na nějakou akci, kterou právě připravujete? Můžete použít jednoduchý modul Jezdící text, který umožní okamžité upozornění vašich zákazníků na to, co je pro vás důležité.

 
 

Modul tvorba nabídek

 

Genexis - Modul tvorba nabídek

Potřebujete rychle vytvořit nabídku pro vaše zákazníky. Potřebujete rychle připravit a vytisknout produkty do připravované akce? K tomu je určen právě modul tvorba nabídek. Připraví čistou HTML stránku z vašich vybraných produktů a vy ji můžete posléze vytisknout a nebo např.: poslat svým zákazníkům emailem.

 
 

Modul objednávky

 

Genexis - Modul objednávky

Samozřejmě, že každá objednávka, která byla realizována přes aplikaci Genexis bývá odeslána emailem. Nicméně modul objednávky umožní provozovateli aplikace stažení jednotlivých objednávek ve formátu XML a jejich následný import do vlastního skladového (ekonomického) systému.

 
 

Modul správa kategorií

 

Genexis - Modul správa kategorií

Pro přehlednost a snadnou orientaci řadíme produkty do jednotlivých kategorií. Modul správa kategorií nám umožní vytvářet a spravovat jednotlivé kategorie, do kterých budou posléze importovány produkty. V kategoriích je možné zanořovat.

 
 

Moduly import dat a obrázků

 

Genexis - import dat a obrázky

Aplikace umožní jednoduchým způsobem importovat data z vašeho ekonomického (skladového) systému a umožní vám také k jednotlivým produktům přiřadit jejich obrázky. Při importu se obrázky automaticky převádějí na požadovanou velikost dle potřeby s ohledem na snížení přenášeného objemu dat.

Videonávody zde:

Výsledek obrázku pro ikona video
 
 

 Vyzkoušejte si BizConn

 

 

Umožníme vám přístup do ukázkové verze¨

 

 



Více zde: http://www.smn-pce.cz/

Info manuál zdarma ke stažení

   

 

 Naše webové stránky používá cookies, aby vám co nejlepší zážitek. Nadále používat tuto webovou stránku souhlasíte s jejich použitím v rámci naší Cookie a ochrany osobních údajů . 

 

 

 

hledané výrazy:

Martin Kasal; IWPNet; Pardubice; Software; System; Consulting; Poradenství; Pomoc; Firmy; Společnosti; PR; Public; Relevations,Web; Informační; WHMS, Warehouse; Managment; Revitalizace; &; Restrukturalizace; Hodnota; Analýza, 5S; Audit; Personál;

IWPNet Pardubice 2009 - 2057 všechna práva vyhrazena